1. Заява встановленого зразку (заповнюється в присутності спеціаліста відділу або надається нотаріально завірена заява від відсутніх співвласників)
2. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
3. Копія довідки внутрішньо переміщеної особи про взяття на облік в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та копії відповідних довідок членів сім’ї (за наявності).
4. Акт обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири) за наявності умов, визначених абзацом другим пункту 2 Порядку формування фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб і Порядку надання в тимчасове користування житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.
5. Копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини заявника та всіх членів його сім’ї (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, посвідчення опікуна або піклувальника тощо).
6. Довідки про доходи заявника та всіх членів його сім’ї за попередні шість місяців.
7. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному територіальному органу ДФС і мають відмітку в паспорті громадянина України).
8. Копії документів, що підтверджують підстави пріоритетності в наданні внутрішньо переміщеним особам житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.
9. Копія ордеру на житлове приміщення з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.
10. Копії квитанцій про оплату комунальних послуг.
Примітка: при оформленні послуги Online розмір кожного файлу не має перевищувати 1МБ.